Pinow
Werk in wording / 19 jaar geleden
Kentucky Fried Girl videoclip online Een nieuw dieptepunt qua Neerlandsch entertainment-cinema. Of zoiets. Uitstel release was enkele maanden ivm. drukte andere zaken. Kijk, huiver en kraak af zou ik zeggen.

(81,0 MB DivX 5 AVI)
http://cal018064.student.utwente.nl/~bloedbef/clip/Bloedbef_-_Kentucky_Fried_Girl_high_divx.avi

(44 MB DivX 5 AVI)
http://cal018064.student.utwente.nl/~bloedbef/clip/Bloedbef_-_Kentucky_Fried_Girl_low_divx.avi

edit : tijdelijk hier gehost : http://rapidshare.de/files/6450216/Bloedbef_-_KFG2.avi.html
 Like
Volg
 Reageer
Nog 11 reacties weergeven
Mrgoodbyte
http://www.jackals-forge.com/abom.html
'k zou zeggen stuur 'm in. 😄
 19 jaar geleden
Mmwizard
het is goed een keer een animatie project van a tot z door te lopen. Je leert er een hoop van. Er zijn idd dingen die minder mooi zijn maar er zitten ook betere stukken bij. Misschien moet je een voorbeeld nemen aan manga films. Die maken regelmatig gebruik van stills die goed uitgewerkt zijn. Dit bespaart je een hoop werk in animeren. Bijv. bij het moment dat het hoofd er af gehakt wordt kun je ook een moment alleen de bijl laten zien gevolgt door het geluid van de klap. Zo wek je ook de indruk dat er iets heel ranzig gebeurt en laat je het verder over aan de fantasie van de kijker. In mijn ogen zijn dan ook de monsters en aliens die je niet ziet, enger dan dat je ze wel ziet. Kijk bijv naar Xfiles.
Maar goed, ik hoop dat je er veel van opgestoken hebt en laat je niet ontmoedigen door die stompzinnige ongefundeerde reacties..👍
 19 jaar geleden
Pinow
Jep, veel van opgestoken...en zo komen we steeds verder.

Maar goed, ik hoop dat je er veel van opgestoken hebt en laat je niet ontmoedigen door die stompzinnige ongefundeerde reacties..👍


Sowieso, ik hoopte nog wat gefundeerde kritiek te krijgen naast wat al op m'n werk/stage al gezegd was, zodat er misschien nog wat van opgestoken kon worden. Dat viel tegen helaas. Maakt niet uit, de kritiek/kreten hier gepost werken alleen maar motiverend.
 19 jaar geleden
Pinow
Snt op de campus doet moeilijk trouwens, de server is even tot kalmte gemaand. Clip is tijdelijk hier gehost : http://rapidshare.de/files/6450216/Bloedbef_-_KFG2.avi.html.
 19 jaar geleden
Ivo-D
ewven onderbouwde kritiek dan maar, zal het maar alleen even over het 3d gedeelte hebben.

voor je ergens aan begint, kan je een kwaliteits norm stellen, hier in je 3d werk, is het huis wat je meerdere malen ziet trouwens 😄 gedetailleerd als de rest, alles beetje zelfde detail niveau proberen te houden dus, zodat niks afsteekt. gebruik schauwen in je renders, probeer minder hard alles te bump mappen om er nog iets van te maken. als je color map niet goed is , dan helpt een bump ook niet.

ik heb het idee dat je met dit werk alles tegelijk hebt willen doen, doe het stap voor stap, characters ontwerpen+ omgeving, storyboarden, dan characters modellen, dan sets, dan alles texturen, zodat het goed bij elkaar past, dan animeren, dan effects, zoals bloed, bliksem, regen etc. ga pas verder met elk onderdeel als je tevreden bent. als je verder bent in je project, word het steeds moeilijker om terug te gaan, en dingen te wijzigen die je toch wta minder vond.

let bij je belichting ook op sfeer.. niet gewoon alles haast difuus uitlichten, schaduws maken vaak al veel goed, dan steekt je bump mapping zoiezo ook minder af.

voor de rest is het gewoon flink oefenen, je hebt nu gewoon teveel willen doen, en duidelij kwas het te hoog gegrepen. probeer eerst een goed karakter te maken, zo mooi en degelijk mogelijk, met alles dr op en dr aan, goeie topology, goed ontwerp uiteraard, goeie shading+ texturing, en uitgebreide rigging. dbedenk dan misschien later een scene voor dat character, om er wat animatie tests mee te doen. en ga vanuit daar verder. ben je bv karakter modelle even bui, of je project, ga dan alvast wat accesoires modellen etc. 😄
 19 jaar geleden