Omdat ik bezig ben met mijn site(die volgende week toch wel online moet staan), ben ik veel models nog ffe ietsje aan het verbeteren, en mooiere renders van aan het maken, voor mun portfolio.
Hier een van(redelijk oud model onderhand, maat overnieuw gerenderd, en aangepast).
I like indeed. Is altijd erg interessant om een character sheet te zien van welke elementen er nou in het figuur gingen. Ookal is het een ouder model, toch is het het de moeite waard om zo iets te maken. Er zijn een aantal dingen die mij opvallen. Standaard wordt de achtergrond van dit soort sheets eigenlijk .5 (of 128) neutraal grijs gedaan, zodat dit niet de rest overstemt. Bij de wireframe model wordt doorgaans gewoon zwarte lijnen gebruikt. Soms wordt ook nog een versie gegeven waarbij de wireframe over de GI/FG pass is gecompt. Persoonlijk zou ik de 3 plaatjes die de rechts onderaan hebt eruit halen, ze lijken me overbodig, omdat je al een volledig getexturede versie aan de linker kant hebt. Wellicht kun je hier het texture plaatsen als plaatje? De alpha problemen bij de rechterhelft van het plaatje moet je zeer zeker oplossen. Misschien is het het waard om een een versie te proberen voor de getexturerde versie om die te hebben met de gekleurde lights (zoals bij die waar enkel het hoofd zichtbaar is)?
Leuk dat je er ook een scene bij gemaakt hebt, maar ik twijfel een beetje over het realisme gehalte van de sneeuw. Het lijkt zo 1 layer maar. Ik krijg niet echt het gevoel van diepte. Bijvoorbeeld dat er heel in de verte ook sneeuw is. Ik weet ook niet of je dat wou.. want anders heb ik niets gezegt ahah.
De rotsen zijn wel weer erg tof. Ziet er puik uit.