CornyIk weet niet hoe close-up je uiteindelijk zal gaan, maar in de overzichts shots ziet de vacht er best bruikbaar uit. Alleen als je dichtbijkomt lijkt het een beetje op het pluche van een blauwe beer.
3ddyIk denk als je een beetje DOF (Depth of Field) toevoegd, valt de closeup ook nog wel mee. Of anders probeer in de close up de haren te kopieren, die een andere "seed" meegeven waardoor ze anders worden getoond als het origineel, maak ze kleiner en net iets een andere kleur... 😄
SieDie vacht sucks gewoon... maar bedankt voor de tip 3ddy! Zeker een optie als ik m bv morgen af moest hebben. Maar ik heb nog wel even om te knoeien en ben nu ook alweer een ochtend bezig en ziet er al iets beter uit.
Zal straks een render posten.
CornyIk zou dat extra dagje eerder steken in de ogen. Die komen nu nog een beetje over alsof er een standaard-shader op zit.
3ddyVond de 1nalaatste toch beter !-)
BlackadderZiet er netjes uit hoor, denk inderdaad dat het niet zozeer de vacht is, maar ook het geheel. Trouwens zijn de pootjes van zo'n beestje ook niet harig/andere kleur?
Waar heb je de vacht overigens mee gemaakt?
Succes & groet,
Nils
BlackadderZiet er netjes uit! Alleen ik zou de vlinder iets meer met zn pootjes laten doen denk ik, al is het maar een klein iets..
Sieblackadder: bedankt voor je reactie. Filmpje was vooral bedoelt om de rig te showen aan de opdrachtgever. Animatie wordt uiteindelijk dus nog wel beter. De vlinder houd haar poten tijdens het vliegen nu ook hangend als een mug terwijl ze die eigenlijk half hoort in te trekken.