CornyNiet iets waar ik ooit last van gehad heb. Probeer wireframe en kijk of daar al je edges wel zichtbaar zijn en anders probeer alle andere shading varianten. Rare tegenstrijdige breichten betekenen wellicht een memory probleem of driver issue met je videokaart.
Succes
MrgoodbyteMisschien heb je backface culling aanstaan?
Cornydat was ook mijn eerste reactie, maar dan is er toch iets goed mis met backface culling.
Lexa, sommige shaders inverten je visuele informatie, zodat je alleen nog maar de achterkant van een face kunt zien. Als je dat nog niet hebt; gooi er een standaard grijze lambert op. Check ook of je object wel een SG (shading group) heeft.
Voor de zekerheid; check je normals, kijk of ze allemaal naar buiten staan...(hoewel ik niet denk dat dat het is, maar goed). Probeer hetzelfde eens op een andere computer met een andere videokaart (want ik denk dat het daar aan ligt)
Lexabedankt voor jullie hulp,
toen ik het bestand een paar dagen later opnieuw opende waren alle faces wel "ingekleurd".
Dus dat is in elk geval opgelost, maar als ik om de figuur heen draai zie ik aan de achterkant nog steeds niks, heeft dit met back culling te maken?
Ik heb wel de verschillende settings hiervan uitgeprobeert maar ik merk geen verschil.
Wat doet back culling eigenlijk precies?
groetjes lexa