3ddyhe edwin, welkom op 3dhype
d'r ging nog ff wat fout met die urletjes (moet ik nog ff fixe)
hier misschien een paar tips, onder de neus, zit meestal een gleufje naar de mond, die zie ik bij jouw niet, misschien iets om toe te voegen. en hij lijkt onmeunig goed op aki. ik herken haar er in ieder geval wel in.
B-)
R2d3ziet er goed uit behalve dan dat gleufje en zeker herkenbaar
wat hebben maya-users toch met ff 😄
Edwinhmmmmm thanx ik ga d'r meteen ff naar kijken!
3ddynou, ik ben ff geen maya gebruiker, dus ik voelde me ff niet aangesproken. als je maar ff begrijpt wat ik ff bedoelde...
[:]
JorilWaarom zo een hoge resoliutie voor het gezicht? En waarom dan je textuur spiegelen? Ergens lijkt het mij overkill en zuinig zijn tergelijkertijd.
Ziet er wel leuk uit 😊
Hopelijk zien we gauw nog wat meer wipshots!
Elcapitanze kijkt wat ehm,. tsja.. overspannen? De haren kan je misschien met een plugin oplossen, verder goeie skinshader/texture.
Flyingkiwija ziet er leuk uit, maar is dit een lowpoly model of kun je je itterations wat ophogen het ziet er nu nmlk ietswat blokkig uit. verder ziet het er keurig uit.
Willem
Edwinja jullie zien ook alles he, tis inderdaad lowpoly (al is het hoofd niet echt low helaas) zal als ik weer wat verder ben een highpoly posten.
Een texture van 2048*2048 is misschien wel wat groot maar tis maar 72 DPI en ik had het idee dat dingen als haartjes en de rimpels in de lippen te veel vervagen wanneer ik een kleinere maat gebruik, het spiegelen van de texture is slechts tijdelijk ik heb namelijk maar een kant geschilderd tot nu toe.
Iemand nog tips over het maken van haar haar? ik hoor ze graag...
Elcapitanprobeer shag:hair voor het haar...
FlyingkiwiJe kunt ook planes modellen in de vorm van het haar en die daarna texturen met een oppacity mapping.dat werkt ook altijd heel goed.
Flyingkiwien toen las ik de tutorial van 3ddy. die dus precies omschrijft wat ik bedoel..
goed hoor!🤓
3ddywe blijven wel ff normaal doen he... 🤓
goed man😄 (moet nog eens zo'n duimpje zien te maken)