3ddyNice man, eerst dacht ik dacht het een Zbrush tekening was. Belichting is namelijk erg geloofwaardig! B-)
PurcZo he dat hoeft haast al niet meer in 3d gemaakt te worden betreft de schaduw val enzo. Top die kop !
PinowDe heren en dames professoren denken sowieso dat bv. Iguanadon op zowel 2 als 4 poten prima overweg kon. Dus doe je ding 😊 Je 2D tekening belooft nogal wat.
Thanx trouwens voor het compliment, prehistorie is een oude fetish van me.
Ivo-Dmoet hierbij denken aan Dino Riders, had een ontzettende hekel aan die tekenfilm, maar de dinos waren altijd leuk om te zien.
misschien in 3d straks wat armor, en guns erop etc.
keer wat hightech op een dino inplaats van alle Lotr dingen.
Maar ben benieuwd naar je 3d vertaling. succes
MccordiaIk ga denk ik niet voor de body armour etc.
Alhoewel ik vroeger wel erg graag Dino Riders keek 😄
Maar ik heb andere plannen met het model mbt animatie.
Hopelijk deze week de eerste shots van het model. Ben van plan morgen met modeling te beginnen.
Miesjonge jonge tis nu al een geweldig project..als je zo zeggen..klaar zou ik t al geweldig vinden. k hoop dat je me net zo gaat verbazen met je 3D strx. k ben zelf een raptor aan het maken(lkkr orgineel he (A) ). k ga deze in de gaten houden..
Ivo-Dgoed bezig, Zie in je tekening dat de brug van de wenkbrauw, aan het begin dikker is, denk ook dat het mooier zou zijn als je dat in je 3d model ook weergeeft.
En de oogleden wat vergroten, met name de onderste, om zo wat meer aandacht naar het oog te trekken.
goed bezig, ga zo door.
Ivo-Dwat je zelf al aangeeft inderdaad.
Hoe dikker de huid, hoe groter de rimpels en minder fijn ze zin.
Gewoon nog niet teveel detail doen, gewoon heel het lichaam overall een beetje shapes en vorm aanbrengen.
als je al in layers werkt, dan zal dit hierbij zeer goed helpen, waarbij je in lvl x layer maakt shaping,event per lichaamsdeel.
volgende layer global detail, daarna fijn detail hoofd etc.
succes, ga zo door, komt al goed uit de poly😊
Miesheel inspirerent! k kreeg geen email en ben blij dak nu toch ma ff ging kijken voor updates. ga zo door tis geweldig.
SouL-WalkeRUpdate update update!
Mooi model, ben benieuwd naar de textures.
Gr. Slwr
Codezou je niet nog extra bumpmapping aan de klauwen geven?🤓👍
Ivo-Dgrote kans dat je van dit detail niets terug gaat zien in je final, omdat je spec dan lang niet zo hoog is als in deze material.
Maar dat is gewoon even tweaken, ben benieuwd naar de texturing.
Ziet er al netjes uit in iedergeval.
MccordiaEen dezer dagen ga ik ook eindelijk eens in Z-Brush/Mudbox duiken, maar dit is mn laatste stuiptrekking met enkel 3dsmax en ouderwets schilderen in photoshop..
SouL-WalkeROld-school style.
Ben benieuwd hoe de textures eruit komen!
Gr. Slwr
Ivo-Dold school inderdaad.
ik ga niet meer vrijwillig organisch modeller poly voor poly,, ja aah base mesh, dat is nog leuk 😄
We willen textures zien ..
Ga je het natuurgetrouw houden, ivm recente ontdekkingen over de kleur etc van dino's?
Ivo-DIk ben er denk ik vrijdag wel bij.
PgabrielPascal ook, Purc volgens mij ook.
Tot vrijdag,
Pascal.
3ddyIk niet, moet werken dit keer. Als zoiets nou in het weekend was... Oja, in het weekend kan ik ook niet...
PgabrielIk vind het een schatje.
ben erg benieuwd waar je hem allemaal terecht laat komen.
qua pose denk ik (of lijkt het) dat ie hard voorover zal lazeren..
Groet,
pascal
MccordiaHij valt niet voorover...wel in deze rigging pose, maar hij staat straks een stuk lager op zn poten..komt helemaal goe 😊
PgabrielMooi Zo.
Niet onbelangrijk.
(al zou het wel een duidelijke reden voor het uitsterven zijn.
FransMooie kop, Jarno. De glimmers in het oog brengen hem helemaal tot leven. Dat beloofd wat voor de rest.
Succes 👍
FransHeel mooi. En prima toch dat je goed in je werk zit? 👍