Mastoneziet er goed uit hoor niets op aan te merken
3ddyDe standaard shader heeft veel mogelijkheden. Staat wel tussen de .fx files. Die gebruikte ik voordat ik een eigen shader had die gelijk was aan de engine die we hier gebruiken.
Ninjanokamja de normals zien er erg soft uit bij die standaard direct x shaders..ff paar realtime shaders testen maar
3ddyWat bedoel je precies met soft?
NinjanokaDat je de normals nauwelijks ziet. (directx shaders). In de standaard max bump een normalbumb gooien is meestal ook vrij zwakjes.
3ddyDaar heb ik nooit last van. Ik kan de Bump Amount in StandardFX.fx gewoon instellen. Daarnaast staat in de Standard Material het bump slot standaard op 30. Wanneer je een Normal Bump Map gebruikt moet je dit getal gewoon op 100 zetten. Mocht je het nog te zwak vinden, zet je het op een hoger getal.
Ninjanokai know! maar in een game engine ziet het er gewoon veel beter uit! in me oude max ook met mn custom realtime shaders
3ddyEr zal een verschil in zitten, laat me weten als je er eentje vind die wel oke is 😉 👍