BasHesenDat is helaas niet mogelijk. Zbrush documenten zijn per definitie 2.5d. Dat is dus ook het enige gegevens-formaat dat er in opgeslagen ligt. Wil je de modellen (3d) tussentijds opslaan, dan zul je de tool op moeten slaan en dus niet het document. Met de tools worden geloof ik ook gewoon de subtools en alle layers opgeslagen.
Thefirstfloor&-)
Dan is mijn logica dus heel anders dan die van pixologic :-/
Ik heb alle onderdelen los, behalve het tshirtje in gebrusd formaat. Wel heb ik er een normal map van gemaakt om toe te passen op mn character in cinema4d. Is er een manier om die normal map samen met de base mesh terug te toveren naar een 3D tool wellicht ? Zou mooi zijn.
ThefirstfloorHey bas,
thnx voor je snelle antwoord.
Maar helaas dus, het overdoen vind ik een beetje zonde. In principe heb ik de normal map dus kan er gebruik van maken om te renderen (al zo het met displacement map erbij wellicht nog mooier worden)
Toch ff op zoek gegaan naar tooltjes, een converter die ik vond is van de maker van crazybump.
Wellicht zit het daar ook in, die functionaliteit. En anders, jammer.. gaan we verder met de broek, haar en huid 😊