Hupie
Overige Software / 14 jaar geleden
Havenkraan in UDK Ik ben al geruime tijd bezig (+/- maand) met dit model en hij is bijna af. De kraan is gemaakt voor UDK, dus real time gebruik. Het gehele model bedraagt zon 6300 tri's en gebruikt diffuse, specular en normal maps.

Hier kun je nog wat wip plaatjes vinden met wat uitleg erbij:

http://www.nextgenhardsurface.com/viewtopic.php?f=42&t=1538

Hij moet nu nog gerigd worden (maar dat doen andere mensen) en ik wil nog wat mooie portfolio screenshots maken zonder al te veel UDK spul erbij.

http://img137.imageshack.us/img137/9214/bigcranescreenwip028.jpg

http://img25.imageshack.us/img25/5840/bigcranescreenwip029.jpg
 Like
Volg
 Reageer
Wilbert
Ziet er goed uit, wat voor engine zien we hier? Enig kritiekpunt is de overduidelijk gespiegelde textures aan de achterkant van de kraan. Verder erg mooi.
 14 jaar geleden
Hupie
UDK (Unreal Development Kit), dus unreal engine 3.

Die gespiegelde texture aan de achterkant kun je inderdaad zien, zou het op kunnen lossen door de texture minder gedefinieerd te maken, maar dan word het ook minder interessant om naar te kijken. Dus laat ik het maar zo 😄.
 14 jaar geleden