Net werk voor de tweede keer. Het lijkt me een teddybeer hoofd met want ANT achtig lichaam en te zware armen. Misschien de verhoudingen wat meer egaliseren, maar wie ben ik. Misschien wil je het juist wel zo.
Hoe ik het zou bekijken is het volgende. Het karakter is pas een karakter als er een verhaal achter zit. Waarom heeft het zulke dikke armen? Dan moet ie vast een dokwerker zijn, maar dan is de schouderpartij wat te klein. Misschien loopt hij wel op zijn armen, waardoor zijn benen minder ontwikkeld zijn. Of de zwaartekracht is misschien zo weinig op zijn planeet, dat zijn benen niet zoveel spieren nodig hebben.
Zo ga je elk ledemaat af en vraag je het af of het bij het karakter past. Is dat niet het geval, gewoon ff brushen 😄
Inderdaad, op mijn website zie je ook de concept tekening ervan. Ik wist niet waar ik heen wilde met dit figuur, alhoewel je inderdaad een achtergrond moet hebben om het plaatje compleet te maken of te laten "kloppen". Ik maak me niet zozeer druk over de anatomie wat betreft de armen te zwaar zijn in verhouding met zn schouderwerk. Het blijft in dit geval een "cartoon". Maar je hebt zeker wel gelijk thnx 😄
Kheb ff het concept bekeken, toch zit die wel erg leuk in elkaar. Denk dat het komt dat de voeten zo groot zijn, en die dan weer kloppen met het hoofd en handen. Succes ermee 😄
Oja, en het detail van de spieren valt geheel weg in je concept, terwijl je in Zbrush daar nogal de nadruk op legt. Misschien dat wat "nuanceren"?