3ddyHet is allemaal zo donker om iets goed te bekijken. Maar zo het er uitziet is het erg goed gedaan. Heb je de mogelijkheid om bijvoorbeeld de textures (evt met watermarks) te uploaden?
AndreHeel cool!! lekker duister sfeertje..
3ddy@artofguti: Verwijderen kan niet, maar je kunt je post bewerken en een afbeelding opnieuw uploaden.
Gebruik je ook een Parallax map om displacement te faken? Weet niet of UDK die ondersteund trouwens. Maar zou heel wat polies schelen.
ArtofgutiIk denk wel dat we parallax mapping erin gaan stoppen maar dat komt later wel.
We willen echt het maximum eruit halen en we willen ook dat het niet meer op udk lijkt maar dan moet ik even wat dieper in udk duiken.
Dexydman dat ziet er knap uit! Ben benieuwd om bewegende beelden te zien.
3ddyShaders alsin, fx shaders schrijven of samenstellen met textures?
Artofgutitextures samenstellen ja, shaders kan ik nog niet schrijven vraag me af hoe al die triple AAA bedrijven zulke shaders krijgen sommige games lijken niet eens op udk.
3ddyWe hebben hier ook een legertje programmeurs die hun hand er niet voor omdraaien. Ik vind het ook abracadabra, ik heb gewoon eisen wat ik er in wil hebben. Alleen niet altijd worden die eisen geimplementeerd. We werken zelf niet met UDK maar een eigen engine in DirectX.
ArtofgutiNice aan wat voor games werken jullie ?
3ddyWij werken aan trainingssimulatoren voor vooral Defensie. Eentje is wel erg leuk. Bedenk zelf maar wat je krijgt als je een HMD + Full Body Mocap + Gun + Unreal (lees: een engine) koppelt 😊