3ddyHe Jeroen,
Fijn om je weer terug te zien 😄 Ik hoop dat je de vernieuwde 3DHYPE fijn vindt werken. En lekker bezig! Om meteen maar een paar tips te geven:
3D engines zijn erg goed in het renderen van 1 model, dus neem zoveel mogelijk losse onderdelen samen. Vergeet dan ook net het materiaal ook samen te nemen (geen multimaterial, maar 1 texture per kanaal voor het hele model)
Als het om performance gaat: Textures zijn de grootste vreters waar de "modeller" wat aan kan doen (ook post processen (bloom, dof, ssao, etc) kunnen er wat van, maar dat even buiten beschouwing gelaten) Dus wil je snelheid halen van minimaal 60fps (vsync uitzetten) dan kan je met texture reductie veel halen. Lodding en Mipmapping hebben ook zo hun bijdrage, maar als de fundering al te hoog is, kun je daar het eerste beginnen.
Dr_schultzHoi 3ddy, ik heb bewondering voor je energie om de website te blijven ontwikkelen. Echt knap en het werkt super.
Dank voor je feedback, ik ga mij nog wat meer verdiepen in de textures/beperkingen in de engines. Dit model is wel 1 model, met natuurlijk onderdelen. En er is 1 texture voor het hele model, getest verder in de Unreal Engine waar het er al netjes uitzag. Ik heb voor de zekerheid nog een extra foto toegevoegd van het model en de textures. Ik denk dat je dat bedoeld?
Groet, Jeroen
3ddyThx man! Jep dat bedoelde ik.