Mijn wip voor een maand lange challenge die nu nog tot eind februari duurt. Ben nu halverwege het proces. Een hoop referentie materiaal heb ik gehaald uit toffe concept art en Kena: Bridge of spririts (game) De characters heb ikzelf gemaakt in Zbrush en de textures in substance painter. Alles voor de rest gemodeld in 3ds max en de complete scene is dan weer in Unreal Engine gedaan. Dit shot zal uiteindelijk 5 seconden duren en samen met duizenden andere allemaal achter elkaar gezet worden als 1 lange 'film' waarbij iedereen zijn eigen scene maakt, zowel de characters als de omgeving. En uiteindelijk zal er ook een top 100 worden gekozen, dit zal dan weer een aparte montage worden.
3 jaar geleden geplaatst
2022.
2 Likes2039 Views Reacties
Nice MdZine! Je kan ook de Blog gebruiken en dan in de categorie "Werk in Ontwikkeling" (Waarom zou ik het Work in Progress noemen als we er ook een Nederlands woord voor hebben) Je kan dan gebruik maken van before/after swipes en dergelijke.
3 jaar geleden
Reageer
Gebruikte software
3ds Max ZBrush Substance Painter Unreal Engine
Meer van
MdZine