Tims0ldat is idd wow. maar dan moet je wel 3d scans hebben om mee te werken.. of zie ik dat verkeert?
CornyNiet noodzakelijk, je kunt gewoon een eigen model bouwen zonder op de topologie te letten en die al tekenend corrigeren!
Galactor88En ik bedacht me ook dat gamestudio's gewoon een Highres model maken. Dat hebben ze toch nodig voor Cut-Scenes en/of displacement maps. En dan met deze tool 'opknippen' in een lowpoly model.
En inderdaad zoals Corny al aangaf hoef je tijdens het modelen alleen maar te zorgen dat de vorm van je object klopt.
Dus niet alleen voor scandata.
:: Galactor ::
Galactor88En ik wil er ook nog wel even op wijzen dat Silo slechts 109 dollar kost. De dollar staat nu zelfs heel laag, dus in euro's is dat veel minder.
En de enige andere optie om scandata te veranderen is volgens mij Cyslice en dat kost 4.000 dollar, en dan kan je alleen maar scandata omzetten naar Nurbs of Polys.
:: Galactor ::
Tims0lmmm kan zou je dit dmv van face snap en polygon plugins ook niet een beetje kunnen doen in max 😉
ik zou het wel in actie willen zien
Galactor88Vast wel, met de bijhorende moeite, en met plugins die meer dan 109 dollar kosten.
Ik bedoel meer dat als een bedrijf een compleet modeling paket op de markt kunnen brengen met 'nieuw' tools voor slechts 109 dollar. Dan zou je toch verwachten dat software pakketen van meer dan 1000 euro en een veel grotere afzetmarkt, iets meer aan research zouden doen en zelf marktleider op inovatie proberen te zijn.
:: Galactor ::
Droopdogow da is super, was dat maar in max