Dman

Portfolio Info Blog
 fikkie_licht Deze robot was voor een experimentje voor school. Waar hij door de gang moest gaan banjeren.
gerenderd in Brazil (0.2 ofzo)
 Like
 Reageer
 Afstudeertroubles. Nu heb ik eindelijk een plekje voor elkaar voor een afstudeeropdracht bij een bedrijf dat precies doet wat ik wil doen: Khaeon. Heel mooi en leuk zou je denken, ware het niet dat dit meteen een probleem met zich meebrengt en wel het volgende: Zwolle -> Den Haag = 1 uur en 35 min. en dan moet ik nog naar de andere kant van de stad. Om kort te gaan , ik ben dus op zoek naar een kamer in Den Haag en wel binnen de vier weken die mij nog resten voordat ik op 1 september dien te beginnen met afstuderen.

HELP MIJ !

Heb je nog een idee, hoe vaag ook, ik voor een redelijke normale prijs binnnen die tijd een onderdak kan vinden in Den Haag, in de buurt van scheveningen of het centrum, vertel het mij dan.
 Like
 Reageer
 render to texture Mijn probleem is dat ik een model heb met twee textures op hetzelfde mapping channel, maar met verschillende material id's. Ik kan in de render to texture dialog helaas alleen iets vinden waar ik map channel kan kiezen en niet material id en nu worden de twee maps dus dwars door elkaar heen gerenderd.
hoe los ik dit op ?
 Like
 Reageer
 Game model Hier mijn eerste poging tot het maken van een model voor UT2003/2004.
Ik heb toch maar voor een soort van Biped gekozen omdat ik dan niet zelf de animaties hoef te maken, alleen krijg ik nu het probleem dat het wapen vaak door het hoofd van het rijdier gezwaait wordt.
Heeft iemand nog tips waar ik meer info over UT characters kan vinden ? Die Unreal Developer Network site is echt heel erg onoverzichtelijk en er is veel te weinig info te vinden.
 Like
 Reageer
3ddy Publishing © 2000 - 2024