David2

Portfolio Info Blog
 Viewport performance Max 2012 - 2013 Scene in Max 2012 - viewport fps ±55 (zoals het hoort)
Scene in Max 2013 - viewport fps ±2.5 (totaal onwerkbaar)

Puur met veel objectgeometry lijkt max 2013 geen moeite te hebben.
Zitten er een paar rigs en aardig wat links in de scene dan stort de FPS helemaal in elkaar terwijl max 2012 geen krimp geeft.
Getetst op 2 PC's met. Zelfde verschijnselen.
Dus niet PC afhankelijk, maar max afhankelijk.

Iemand enig idee of gelijke ervaringen?
 Like
 Reageer
 Float limits met gelinkte object Zie afbeeling.
Groen is de parent.
De andere kleuren zijn gelinkt.
Wat er moet gebeuren: elk point moet een Float limit op X position hebben.
Dat heeft effect, totdat je de gekleurde point linkt aan de groene.

Misschien is er ook een manier om in plaats van float limits 'limitter points' te gebruiken?
Een gelinkt opject kan (het groene point) over de X-as volgen totdat het een ander point tegenkomt?
Misschien dat zoiets met reaction manager kan? (heb daar geen ervaring mee)

Heb het nodig voor een soort telescopische reactie van afdekplaten bij een machine. De reacties moeten op elkaar volgen.

Ben benieuwd of hier mooie oplossingen voor zijn!
 Like
 Reageer
 PF source motion blur in MR
 Like
 Reageer
 3ds Max 2011 | Face select weergave
 Like
 Reageer
3ddy Publishing © 2000 - 2024