Carl

Portfolio Info Blog
 ZSphere II animatie Het lijk erop dat met ZBrush 4 en ZSphere II character animaties kunnen worden gemaakt. Heeft iemand hier ervaring mee ?
 Like
 Reageer
 Real-time subdivision surfaces k ben bezig met het ontwikkelen van een nieuw algoritme om subdivision surfaces in real-time te renderen. De eerste resultaten zijn veelbelovend. Niet meer wachten op een render die minuten duurt maar het model op hoge resolutie bekijken in de viewport. Ik heb vandaag een aantal test meshes toegevoegd op mijn blog.

Het model Lord Marshal kan ik op een resolutie van 2560 x 1440 op 36 fps renderen terwijl hij real-time wordt opgedeeld in 6242304 driehoeken (6 subdivision levels). In echte toepassing is slechts een fractie van het aantal driehoeken noodzakelijk voor een goed resultaat. Op mijn blog laat ik de eerste resultaten zien. De blog is vrij technisch maar de plaatjes laten zien dat het algoritme dezelfde mogelijkheden heeft als Catmull Clark subdivision maar dan in real-time.    

http://blog.microcan.nl/

Zie ook het CG talk forum: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=6538894
 Like
 Reageer
 geen naam Deze render heb ik gemaakt in een poging om een realistische huid te maken. De render is gemaakt met de standard 3dsmax V5.1 scanline renderer.
 Like
 Reageer
 Knuffelbeer
 Like
 Reageer
3ddy Publishing © 2000 - 2024