BjornKl

Portfolio Info Blog
 Wijchen - Procedural track voor Assetto Corsa - Houdini / Python / Openstreetmap Ola,

Ik heb vorig en dit jaar flink wat tijd genomen om te werken aan een persoonlijk project. Het project is nu zo'n beetje af dus ik ga de aankomende tijd wat updates plaatsen. De release zal ergens deze of volgende week zijn.

Wat is het? Het is een framework in Houdini om circuits te maken. In dit geval heb ik het voor Assetto Corsa geexporteerd,maar andere engines kunnen natuurlijk ook.
Het toffe is dat alles live blijft en non-destructief.....dus bv. als ik een bocht aanpas, zal het landschap, stoepen, plaatsing curbstones, race grooves etc. allemaal updaten.
Sterker nog, een andere input vanuit Openstreetmap zoals Amsterdam of New York zal die steden opleveren qua stratenplan.
De props (huizen/lantaarnpalen/vegetatie) dienen dan wel vervangen te worden, want New York met Wijchense huizen is wel raar natuurlijk 😊
 Like
 Reageer
 Condor Xmas
 Like
 Reageer
 The terrible thunderlizards
 Like
 Reageer
 trackMaker plugin voor Maya Na enkele maanden in de verloren uurtjes te hebben gewerkt aan deze plugin, hierbij alvast een 1e preview. Het idee erachter is om 1. snel racebanen te kunnen bouwen en 2. tijdens het bouwen de interactieve delen te behouden om snelle iteraties te hebben. Je bouwt eigenlijk met curves je racetrack, eraan hang je dan hekken, props, curbstones,landschap etc. terwijl je je layout van je baan kunt blijven itereren.
 Like
 Reageer
3ddy Publishing © 2000 - 2024