Mediamonkey

Portfolio Info Blog
 "preserve UV coordinates" in Maya Ha lui,

Ik ben bekend met zowel Max als Maya, en ik heb in Max geleerd hoe ik UVW unwrap. Een erg handige optie was om het vinkje "preserve uv's" aan te vinken en dan vrolijk de mesh aan te passen van je model zonder dat de texture mee vervormd. Is zoiets ook in Maya mogelijk? Lijkt me wel, maar kennelijk zoek ik in de reference op de verkeerde keywords.

Wie kan me hier bij helpen?

Groeten, Bart
 Like
 Reageer
 maya max Ik las op de site van het Minas Thirith project iets over het converteren van een Maya-scene naar max, maar dat dit wel met een plugin zou moeten. Nu heb ik heel Highend3D afgespeurd, maar niets in die trand kunnen vinden. Kan iemand me hier aan helpen?
 Like
 Reageer
 Like
 Reageer
 probleempje (bug?) in maya Hey lui,

Ik dacht, kom laat ik maya weer eens installeren.
Alles goed en wel en hup, meteen het perspectiveview fullscreen voor m'n neus. Dus ik ga ram een keer op de spatiebalk om daar de 4-view te gaan en een beetje te klungelen, wil ik terug naar de perspective view: NIETS! Alleen maar grijs, zelfs zonder grid. Zie daar, mijn probleem!

Ligt het nu aan m'n instellingen? Heb ik vreemde drivers? Moet ik iets instellen? Voorheen deed deze versie het prima (5.0). Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Ik heb 'm opnieuw geinstalleerd, maar hetzelfde probleem blijft de kop opsteken.

Gaarne uw hulp!
Mediamonkey
 Like
 Reageer
3ddy Publishing © 2000 - 2024