G-pjube

Portfolio Info Blog
 The one ring Hier hoef ik niet al teveel over kwijt. 't koste me een uur om alles klaar te maken.

http://www.devweb.2webh.com/art/ring_render.jpg
 Like
 Reageer
 Programma Discussie Sinds ik reageerde met mijn lightwave reply, stelde d-man voor hier een aparte thread voor te maken om hier over te discuseren, ook al zal het uitlopen op hele pittige discussies ( denk ik ). Discuseer hier over welk programma beter is en vertel ook waarom. En mocht je een argument geven op een bepaald programma doe het dan wel goed, want anders is de lol eraf van deze thread. Dan zal ik nu eens vertellen waarom ik LightWave liever heb dan een ander programma. De interface van lightwave is heel gebruiksvriendelijk omdat alles mooi ge-ordend staat en alles ook heel makkelijk aanpasbaar is en het mogelijk is om je eigen menutjes te maken. Dit is handig zodat je dan de tools die je het meest gebruikt allemaal bij de hand hebt. En ook heb je niet dat iritante ge-ouwe hoer met roll-outs wat het allemaal heel erg on-overzichtelijk maakte toen ik 3ds gebruikte. Verder neemt LightWave amper MB ram in beslag zoals 3ds max best wel veel in beslag nam zoals ik dat merkte, en ook dat lightwave heel snel opstart. Nu stop ik er ff mee want ik ga even eten..... moge dit een goede thread worden 😉

hier is de link van de thread waar het begon:
http://213.51.221.74/3dhype/posts.asp?page=1&idcat=3&idforum=5&idthread=533
 Like
 Reageer
 Een low poly magier Alweer low poly, ja je hoort het goed sinds mijn computer mij het niet toestaat om high poly models te maken specialiseer ik me in low poly, kheb hier een uurtje angwerkt dus verw8 niet al te veel. Het model is nu 587 poly's.. Ik maak dit niet met een referentie erbij ik doe het gewoon puur vanuit het hoofd.. kheb het al eens vaker geprobeerd maar ver kwam ik nooit.. Maar ik d8 laat ik het maar weer eens proberen 😊

shot 1:
http://www.devweb.2webh.com/art/magier_prev1.jpg

Shot 2:
http://www.devweb.2webh.com/art/magier_prev2.jpg
 Like
 Reageer
 Verschillende modellen Sommige zijn niet echtmodellen maar meer wapens.. maar ook wat dieren 😊
Dit zijn de dingen die ik dus klaar heb,

Een Nunchaku met een poly count van 860:
http://www.devweb.2webh.com/forum/files/nunchaku.jpg

Een sai met een polycount van 162:
http://www.devweb.2webh.com/forum/files/sai+done.jpg

Een Shuriken met een polycount van 80:
http://www.devweb.2webh.com/forum/files/shuriken_render.jpg

En een mier met een polycount van 599:
http://www.devweb.2webh.com/forum/files/ant.jpg

De polygonen zijn allemaal triangles en geen quads, dit komt omdat ik ze allemaal moest veranderen voor de game sinds de meeste engines alleen maar triangles ondersteunen ^^ En nu wat art wat gewoon voor de fun is gemaakt.

Een zandloper
http://members.lycos.nl/modelart/render/zandloper2.jpg

En een lamp 1 van me eerste gemaakte dingen in LightWave ^^
http://members.lycos.nl/modelart/render/LAMP.JPG

en dat was het dan wel zo'n beetje ^^
 Like
 Reageer
3ddy Publishing © 2000 - 2024