Deathbite

Portfolio Info Blog
 Vraag: Problemen met het uitwerken van textures hey forum leden

een paar dagen geleden begon ik aan verstefigde (vroeg) midddel eeuwse boerderij. alles liep goed tot dat ik de textures moest maken voor de (huis) muuren. ik heb al behoorlijk wat tegnieken gebruikt zoals: "bump, normal maps en in 3d modelen." maar geen een van alle leefert het resultaat dat ik nodig heb. weeten jullie nog een tegniek of een plugin die mij kan helpen? (het moet wel een 3dmax(9) of photoshop(CS2) optie zijn want dat zijn de eenigste programmas die ik heb)

de texture moet er uit zien als volgt:

de muuren rond de 8ste eeuw die waaren eerst met riet gewooven en daar na met klei dicht gemaakt. wat ik dus wil terug zien in mijn texture is een btje uit gedroogde klei (barsten enz) en zelfs een paar stukken zo vergaan dat je het riet kan zien.

hopelijk kunnen jullie mij verder helpen

groet,
jacko (deathbite)
 Like
 Reageer
 3dmax club hallo

ik heb samen met een vriend vam mij een 3dsmax club begonnen waar we ervaaring tips en ideen worden gedeelt

wij (leden) zijn alemaal beginnende modelers die hopen een goede baan te krijgen in de 3d weereld


ben je bang dat je het niet aleen af kan of wil je graag in contact komen met andere 3dmodelers kom dan bij onze 3dsmax club

de site is momenteel nog onderconstructie maar ons forum is al af
http://www.serious3d.netfirms.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi

ps iedereen praat engels

heb je nog vraagen stuur die dan naar deathbite88@hotmail.com
 Like
 Reageer
3ddy Publishing © 2000 - 2024